Full Coverage

Coffee lowers, alcohol raises breast cancer risk, studies show

May 19, 2008
Story Timeline:  198 days

Stockholm - Two to three cups of coffee a day can reduce a woman's risk of developing breast cancer, while alcohol consumption increases it, according to the results of two recent studies. Citing research by Lund University and Malmo University in Sw... [read full story]                    

Add Comment
Latest article on this story:

Cancer risk soars in HIV-infected people: study (Reuters)

health.yahoo.com May 21, 2008
First article on this story:

How to cut your cancer risk

manchestereveningnews.co.uk May 18, 2008
Selected publications with coverage of this story:
RELATED